کتهای چرمی زنانه در انواع، سبکها و طرحهای مختلف ارائه میشوند تا جمعیت گستردهتری را به خود جلب کنند و قیمتهای کالا را افزایش دهند. برندهای معروف از چند تکنیک استفاده می کنند.
به عنوان مثال، ارائه یک پالتو چرم بدون هزینه پس از به دست آوردن 1 کت، ارائه محدودیت ها و کارت های حاضر، و موارد دیگر، برای جلب توجه خریدار.
علاوه بر این، محدودیت هزینه خریداران افزایش یافته است که به علاقه مندی به کت های چرمی کمک می کند زیرا این موارد گران هستند.
علاوه بر این، برجستگی روزافزون و استقبال از کتهای چرمی در بین جوانان بیست تا سی ساله، از علاقه به کت حمایت میکند.
تاثیر COVID-19 بر بازار ژاکت چرم زنانه:
تقاضا برای کالاهای مصرفی در پلتفرم های خرید آنلاین در مرحله پس از قرنطینه به دلیل مصرف متوقف شده که در طول قرنطینه تشدید شد، افزایش یافته است.
تولیدکنندگان و برندها به دلیل افزایش تقاضا برای کت های چرمی مد روز، عملیات تولید خود را آغاز کرده اند.
انتظار میرود سالهای آینده برای رشد بازار کت پالت چرم زنانه به دلیل افزایش درآمد و در دسترس بودن برندهای محبوب بسته بندی با، سودآور باشد.
با این حال، انتظار میرود برخی از مناطق به دلیل افزایش موارد COVID-19 با مرحله دوم قرنطینه مواجه شوند و رشد بازار نامشخص باشد.
اروپا قرار است به دلیل درک بالاتری که پالتو پوست ماری از طراحی در میان خریداران زن در سرتاسر سرزمین اصلی داشته باشد، پیشتاز بخش در صنعت کلی باشد که اساساً باعث استقبال از کتهای چرمی میشود.
نحوه پاک کردن موم از چرم را نیز ببینید
US News و World Reports اسپانیا، فرانسه، ایتالیا، ایالات متحده و بریتانیا را به عنوان شیک ترین کشورهای جهان معرفی کرده اند. علاوه بر این، محدودیت بالای هزینههای زنان مورد استفاده در منطقه، نیروگاه قابل توجهی برای توسعه بازار است. به عنوان مثال، در فوریه 2020، یورواستات ارزیابی کرد که 66.5٪ از زنان در منطقه مورد استفاده قرار می گیرند.
با توجه به افزایش دستمزدهای غیرقابل چشم پوشی در آمریکای شمالی، قرار است پایگاه مشتریان کت های چرمی زنانه در این منطقه به میزان قابل توجهی افزایش یابد. علاوه بر این، برای ایجاد درخواست، مناسبت های متعدد در سراسر جهان، به عنوان مثال، اجراهای زنده به طور مداوم در ایالات متحده و کانادا پالتو چرم زنانه کارگردانی می شود، با چند برند بزرگ سبک که از این مناسبت ها حمایت می کنند، به این ترتیب نفوذ پذیری اقلام خود را در بین جوانان گسترش می دهند.
تقسیم بندی بازار:
به دلیل نوع، بازار به هواپیما، پرواز، تابوت و کت تقسیم شده است. در بازار چرم واقعی و چرم گاوی تولید شده با توجه به نوع مواد جدا شده است. بر اساس کیفیت به بالا، استاندارد و کم تقسیم می شود. از نظر زمین شناسی در آمریکای شمالی، اروپا، آسیا منتقل می شود
- منابع:
- تبلیغات:
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.