خودکار طرح پری دریایی که شب ها تغییر رنگ می دهد

تکالیف مهارت خودکار هفت کار با هدف سنجش توانایی کودک در کنترل خودکار طرح پری دریایی بود. وظایف از وظایف استفاده شده توسط Gerth و همکاران اقتباس شده است. (2016) .
کارها ابتدا ترسیم خطوط مستقیم افقی همپوشانی و بعدی خطوط مستقیم عمودی همپوشانی به طور مکرر بدون بلند کردن  خودکار بود. محقق ابتدا عمل  خودکار را مدلسازی کرد که سپس از کودک خواسته شد آن را بازتولید کند.

بچه ها تا زمانی که به ترتیب 10 تا 15 حرکت بالا و پایین یا حرکت عقب و جلو انجام ندادند متوقف نشدند. دو خط اول تولید شده از تجزیه و تحلیل حذف شدند. سپس اقدامات روانی از پنج خط متوالی بعدی که بدون هیچ گونه بالابر  خودکار ساخته شده بودند، انجام شد.

کارها ترسیم دایره های همپوشانی در جهت عقربه های ساعت و خلاف جهت عقربه های ساعت، در هر مورد با حرکت مداوم  خودکار و بین 10 تا 15 تکرار، در یک جعبه چاپ شده (5 × 7 سانتی متر) بود. محقق ابتدا عمل  خودکار را مدلسازی کرد. دو تکرار اولیه که در جهت صحیح حرکت می کردند از تجزیه و تحلیل حذف شدند.

خودکار

سپس اقدامات روانی از پنج دایره متوالی بعدی که بدون هیچ گونه بالابر خودکار ساخته شده بودند، انجام شد. یک دایره در صورتی موفق در نظر گرفته می‌شد که عمدتاً شامل یک خط منحنی در اطراف یک فضای باز باشد، بدون هیچ خطی قبل از تکمیل دایره. شکل های گرد و تخم مرغی تر پذیرفته شد.

کارها این بود که ابتدا یک نشانه رو به بالا و سپس یک حلقه با اشاره رو به پایین در یک حرکت مداوم  خودکار تولید کنند. محقق ابتدا نمونه چاپی گلدسته را نشان داد و سپس عمل  خودکار را مدلسازی کرد.

هر حلقه گل بر روی یک خط از پیش چاپ شده (17 سانتی متر) با فاصله 4.8 سانتی متر تا کار قبلی کشیده شده است. بچه ها تشویق شدند که به راه خود ادامه دهند تا زمانی که حداقل ده حلقه تولید کنند. معیارهای روانی در تمام حرکات خودکار در طول کارها استخراج شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.